Kiedyś tu już było - Windows utworzył nowe konto

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 11:43:35 MET DST

Kiedyś widziałem (chyba na tej grupie) opis takiego problemu.
Teraz nie udaje mi się wyguglac, więc proszę o naprowadzenie.

Pod Windowsem 2000 wczoraj po zalogowaniu się na swoje
konto (zwykłego użytkownika) otrzymałem całkiem nowy
prawie czysty desktop, z kilkoma ikonkami.\

Wylogowałem się i zalogowałem na koncie administratora
widzę że został utworzony nowy folder użytkownika
w "Document and Settings".

Jak możliwie bezboleśnie przywrócić funkcjonowanie
"starego" konta wraz z wszystkimi specyficznymi ustawieniami
programów (Outlook Express, GG, Skype itp).