problem z uruchomieniem zapory

Autor: Tomek <tomek237_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Mar 2008 - 17:31:16 MET DST

Witajcie ponownie,

Skasowałem już NIS-a i inne "śmieci" wedle wskazówek ale mam problem z
konfiguracją zapory windows.
Próbuje uruchomić w Panelu Sterowania >> Zapora Systemu Windows i pojawia
się komunikat:
"Nie można wyświetlić ustawień zapory Windows, ponieważ skojarzona usługa
nie jest uruchomiona, Czy chcesz uruchomić usługę Zapora systemu
Windows/Udostępnianie połączenia internetowego?"
a następnie,
"System Windows nie może uruchomić usługi Zapora systemu
Windows/Udpostępnianie połączenia internetowego"
Robiłem kilka prób naprawy tego według:

http://nvision.pl/forum/index.php?s=bb50b0dd14e03af5aacba607e4fe3ad9&showtopic=35857&st=0&p=534028&#entry534028
http://support.microsoft.com/kb/892199/pl
http://forum.idg.pl/index.php?showtopic=49584

i niestety nic nie pomaga.
Jak wpisałem komendę CMD /K NETSH FIREWALL RESET
to dostałem komunikat:

"OSTRZEŻENIE: Nie można uzyskać informacji o hoście z komputera: [TOMEK].
Niektóre polecenia mogą być niedostępne.
Usługa zależności nie istnieje lub została oznaczona do usunięcia"

Ok."

Proszę o pomoc )-:

Tomek