Re: scalić plik pagefile.sys

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Mar 2008 - 15:17:05 MET DST

Skylla pisze:
> Co się martwisz dwoma plikami mając tak fatalny podział jak rozumiem 2
> dysków. Dwa dyski po 1 partcycji na każdym, a foldery zamiast partycji i
> wszytsko będzie szybciej i prościej:
> - przenoszenie pliku miedzy partycjami trwa długo, między folderami
> natychmiast;

Rzadko przenoszę.

> - brak zmarnowanego miejsca - bo kto dokładnie przewidzi ile każda z 12
> partycji będzie potrzebowac miejsca??

Ja? mam konkretne zastosowania. I wiem co gdzie trzymać a że wahania
zajętości sa rzedu dziesiątek GB to mi nie specjalnie robi różnice.

> - mniej problemów z odzyskiwaniem, gdyby dysk się rozsypał

Juz raz sie rozsypał i największa partycja zrobiła fruuu. Oczywiście
maniejsze na których nie było dużych danych zostały nietknięte. Odzyskać
sie nie dało bo coś "dupnęło" w takim miejscu że zamiast danych była
sieczka. Stąd częsta defragmentacja dysku.