GPO i ich odpowiedniki w rejestrze

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 15:08:52 MET

Hej,

Jakieś 1.5 roku temu znalazłem na stronach MS spis niemalże wszystkich
opcji gpedit i ich odpowiedniki w rejestrze (klucze, wartości).
Od 2 dni próbuję tą stronę odnaleźć, ale nie jestem w stanie.

Coś mi się kojarzy, że był to technet, ale nadal nie mogę na tą
stronę trafić (być może mylę z czymś innym?).
Na stronie było ponad kilkaset (o ile nie kilka tysięcy) różnych opcji.

Gdyby ktoś znał lub był w stanie odnaleźć tą stronę, byłbym wdzięczny.

Jacek