Re: problem z siecią domową

Autor: Tomek <tomek237_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 13:48:37 MET

> Konultant mówisz, ja jednak usunąłbym ten soft jak najszybciej.
> I podkreślam słowo usunął, a nie wyłączył, zatrzymał usługę etc...

Rozumiem, ja niestety za NIS 2008 zapłaciłem i głupio by było z niego
niekorzystać teraz )-:
Najdziwniejsze jest to, że uruchomiłem Microsoft Groove z pakietu Office
2007 i tam moge kopiować
pliki w obie strony, rozmawiać itd. Myślę, że to jest być może kwestia
związana z uprawnieniami NFTS, ale
już sam nie wiem dlaczego w eksploatorze na tym drugim kompie mnie nie widać
(nawet jak całkowicie wyłączyłem NIS).

Proszę o jakieś wskazówki bo już jestem załamany.

Tomek