instalacja sterowników

Autor: Kacper Lis <kacperlis_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 11:26:16 MET

Pisałem o problemie z kartą nvidia GeForce 2 GTS. Teraz już wiem, co [wtedy]
zrobiłem. Otóż nie instalowałem sterowników do karty graficznej! Teraz gry
chodzą poprawnie. Jednak (póki to jedyna gra z tej serii w moim komputerze)
18 Wheels of Steels: Across America nie ma animacji (obraz zmnienia się co
sekundę). Natomiast po instalacja sterowników do Nvidii gra chodzi dobrze na
full detalacha, teksturach wysokich i 32bit z włączonymi lusterkami. Można
jakoś połączyć [coś] z przed instalacji sterowników i [coś] po instalacji
sterowników?