Re: Na FAT32

Autor: Marek <m.dankowski_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 10:39:55 MET

Dnia Thu, 27 Mar 2008 23:21:50 +0100, Sanctum Officium napisał(a):

> Użytkownik "Marek" <m.dankowski@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> O co Ty prosisz? Sam to sprawdź. Stwórz na dysku partycję na FAT32 i
> przetestuj. Kto to ma za Ciebie zrobić?

Kto mógłby zrobić? Niech zgadnę... hmmm...
Życzliwy użytkownik systemu Windows?
Który zechciałby pomóc w projekcie?

Sam wszystkiego nie daję rady zrobić...
Choć właściwie postawić nową partycję, to robota zaledwie na
kilkanaście minut. Ale to i tak o połowę mniej niz ściągnięcie ML ,
rozpakowanie do katalogu Linux i sprawdzenie czy się uruchamia...
Najważniejsze: Nie mam Win XP żeby to sprawdzić!

To nic. I tak pozdrawiam :)
Marek Dankowski