Re: IRQ w XP Prof.- a stare gierki....

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 23:49:51 MET

Użytkownik "JMM" <j_m_majer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0n6ou3hc1njb3c2hi7ldgpn3135canesku@4ax.com...

> Ale pytający nie ograniczał się jedynie do Dooma i gier opartych na
> tym silniku. Bardzo możliwe, że DoomsDay ma pewne zalety nad
> odpalaniem oryginalnych wersji pod DosBoxem, DosBox ma jednak tę
> przewagę nad DoomsDay'em, że uruchomisz na nim coś ponad Dooma, Hexena
> i Heretica. Np. wspomnianego w otwierającym wątek poście Duke'a 3D.

Może jest coś dla Duke'a... ale nie szukałem. Mam bardzo niemiłe i
smutne skojarzenia z tą grą (bez zadnej winy z jej strony, po prostu coś
się zdarzyło jak byłem w "szale rozgrywki", nawet wypalona płyta DN3D
Plutonium Pack nie została wykorzystana, co miało nastąpić po skończeniu
gry). ...
GTP, więc znalazłem... może to to?
http://oui.com.br/n/content.php?article.11
Ja nie zagram, nie sprawdzę... Hasło w Google Duke Nukem Windows... Nie
dam rady...

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.