Instalacja ffdshow dla wielu użytkowników

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 15:53:04 MET

Witam
Pierwszy raz robię instalację XP (prof, sp2) dla wielu użytkowników.
Wszystkie 4 konta typu master. I mam zdziwko - na jednym z kont
zainstalowałem ffdshow (kodeki) oraz subedit player. I na tym koncie filmy
avi są odtwarzane, ale już nie na innych kontach... Inne konta nie widzą
tych kodeków. Wszystko jedno czy subedit czy windows media player. Jest
jakiś trick żeby ten ffdshow działał na wszystkich kontach? Na dodatek nie
idzie kolejnego zainstalować na innym koncie jak już jest zainstalowany na
jednym.

--
Jacek