Wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_onet.eu>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 18:23:05 MET

Mam ponownie problem ze sterownikami tym razem konwertera USB->RS232
firmy FTDI.
Sterowniki się instaluję ale jest błąd:
Wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia
Nie można odnaleźć określonego pliku.

Pliki się kopiują do dopowiednich katalogów system32 oraz
system32\drivers oraz inf.

Porada której kiedyś udzielił mi Michał Kawecki tym razem nie skutkuje:

Skonfiguruj wyświetlanie wszystkich - nawet nieistniejących - urządzeń*,
włącz pokazywanie ukrytych sterowników w Menedżerze urządzeń, usuń
wszystkie pozostałości po sterownikach Nokii, zrestartuj i zainstaluj je
od nowa.

*W zakładce Mój komputer | właściwości | zaawansowane | zmienne
środowiskowe dopisz dwie nowe zmienne systemowe:
devmgr_show_nonpresent_devices = 1
devmgr_show_details = 1

Usuwam wszystkie pliki sterownika z system32, drivers, inf i ponownie
instaluje ale to nie pomaga. Kasuje również z rejestru wpisy z
odpowiednim VID i PID od tego urządzenia. Napiszę jeszcze że sterowniki
miałem zainstalowane w systemie jako oem20.inf ale je odinstalowałem,
usunołem wszystkie jego pliki i instalowałem nowe i wtedy to się stało.