Re: Ok - aktywacja poszła z automatu.

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 21:00:16 MET

Skrypëk ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> OMSON nabazgrał:

> Nadal nie wiem, a zadnego Billa osobiście nie znam.
Aha, Ty taki przewrotny widzę jak jakiś Antek Cwaniak co najmniej, (tak
tak - z tym Antkiem naturalnie też się osobiście nie znasz, wiem,
rozumiem) ;)

> Ja się na nikogo nie obraziłem.

Owszem - wyluzuj czasem - naprawdę nie boli - a i przypadkiem nie daj
pomożesz niechcący - sam pomyśl jakie perspektywy, jakie emocje... LOL

Pzdr, OMSON