Re: Ok - aktywacja poszła z automatu.

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 18:09:30 MET

Skrypëk ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Ale ten mikrosyf niedobry, nie?

Jak to - natchnionego objawienia doznałeś nagle czy to może urok Bill'a
tak na Ciebie wpłynął? Przecież dotąd nie wiedziałeś co to mikrosyf
ponoć? ;) A co do chamstwa to jakiś przewrażliwiony kolego jesteś - póki
co, niczym Cię nie obraziłem poza wymianą złośliwości, które sam w końcu
rozpętałeś... Po prostu zachowuj sie - byle jak ale sie zachowuj. :)

Pzdr, OMSON

P.S. Ja żartuje kolego - naprawdę, nie ma się o co obrażać na siebie. ;)