Re: Siec 1gb działa jak 100mb

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 17:21:14 MET

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości
news:1sm6c0qesiqok$.1vvqx93ta7vv6$.dlg@40tude.net...

> Hmmm ... odśwież sobie wiadomości, bo większość sprzedawanych/montowanych
> obecnie kart ma Auto MDIX ;-) i jest im zupełnie obojętne czy podłączone
> są
> kablem prostym czy krosem.

Skoro tak mówisz to spoko :-). Zerknąłem tylko chwilkę w google ale nie
znalazłem żadnych kart sieciowych obsługujących medium dependent interface
crossover, switch czy hub jak najbardziej ale karty nie spotkałem ale skoro
są to faktycznie mam odrobinkę przestarzałe informacje i zwracam honor.
Pozdrawiam.