Re: Siec 1gb działa jak 100mb

Autor: <marcin_mail2005_at_yahoo.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 12:57:23 MET

Hej,

Zalezy tez wszystko od tego, jak masz zapelniony dysk. Wiadomo, ze jesli
kopiujesz dlugi film, to w koncu transfer bedzie spadal, jesli bedziesz dane
zapisywal na koncu talerza (odleglosc od jego srodka).
Wplyw ma tez pofragmentowanie dysku. Ja np. mam 2 dyski SATA-2 wpiete w RAID-0 i
kopiowanie z partycji na partycje potrafie miec na poziomie 700KB/s. Co prawda
jest to 4 proces kopiowania w tym samym czasie, niemniej zawsze :)
Na Amidze tez by tak bylo ;-)

Pzdr