Re: Sterownik Bluetooth do FS s7020.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 21:28:51 MET

"Przemek Malak" napisał:

> W dużym skrócie:
> Aby używać Bluetooth potrzebujesz oprogramowania dostarczanego na CD.

No właśnie, ale w opisie stoi jak byk:
"I need Bluetooth driver for my notebook, USB dongle or PCI Card. "
I odpowiedź:
"To use Bluetooth you need special software".
A przecież do używania BT na "USB dongle" nie potrzeba żadnego "special
software", Winda XP sama sobie z tym poradzi, przynajmniej w kwestii
sterowników i podstawowych usług typu przesyłanie plików. A ponieważ jakoś
nigdy nie zdarzyło mi się mieć do czynienia z laptopem z wbudowanym BT, więc
mam pytanie do praktyków: czy Winda XP SP2 nie poradzi sobie z modułem BT w
postaci karty PCI LAN/BT? Albo czy - skoro ze specyfikacji tego Lifebooka
wynika, iż jest to wspólny moduł LAN/BT - sterowniki do BT nie są zawarte w
sterownikach karty sieciowej?

JoteR