Re: głośnik w trayu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 18:05:27 MET

In news:fs8mhc$h5h$1@nemesis.news.neostrada.pl,
*Marcin Szumilas* <mcszumi@poczta.onet.pl> typed:
> Quoted:
> Piotr Palusiński (perfekt_xl@invalid.wp.pl)
> in news:fs8ldc$7ov$1@atlantis.news.neostrada.pl

> No ja właśnie o tym w pierwszym poście pisałem, że ptaszek jest, a
> głośnika nie ma. Robię tak: zdejmuję ptaszka, zastosuj, zaptaszam
> ponownie, OK -- i wtedy głośnik jest, ale tylko do wyłączenia kompa. Po
> ponownym bootowaniu znowu głośnika nie ma. Choć ptaszek w opcjach jest. :)
>
> Dzięki, pozdrawiam,

Wejdź do edytora rejestru i dokonaj zmian:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Applets\SysTray
wartośc DWORD Services= 0x0000001E
To samo zrób z kluczu HKLM identyczna lokalizacja, jak go brak, to dopisz.
oraz w Twoim profilu:
HKU\S-1-5-21-1xxxx-1008\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Applets\SysTray
Wyloguj lub restart