Re: głośnik w trayu

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 17:28:04 MET

Quoted:
Piotr Palusiński (perfekt_xl@invalid.wp.pl)
in news:fs5mqg$3e7$1@nemesis.news.neostrada.pl

> A wykonaj jeszcze raz, odisnstaluj sterowniki, włoż CD od płyty
> głownej, zainstaluj ponownie.

Zrobiłem tak, ale bez rezultatu. Nie pomaga.
Być może to związane jest z czym innym: niektóre programy, jak Gadu-Gadu
(stare, ver. 6) albo NetMeter też od jakiegoś czasu się niepoprawnie
ładują - nie wyświetlają ikon w trayu, kiedy są uruchamiane z klucza Run.
Muszę je uruchamiać ręcznie.
Może wiesz, co na to poradzić?

> lub bardziej drastyczne: dokonaj instalacji naprawczej.
> Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu systemu Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

To rzeczywiście zbyt radykalne. Boję się, że urodziłyby się następne
problemy, zwłaszcza że ta instalacja naprawcza nie obsługuje SP2 ani IE7. :)

Pozdrawiam,
Marcin Sz.