Re: Instalacja visty na acer5220

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 11:37:38 MET

kris napisał(a):

> Ale mam drugiego takiego samego acera, wiec moze da sie cos zrobic i
> przeniesc ta viste z dziaajacego na ten drugi ?

Wątpię. Od dłuższego czasu Acer stosuje chyba znacznik cyfrowy
zabezpieczający przed takim właśnie działaniem. W skrócie - Recovery można
uruchomić tylko na laptopie z określonym numerem seryjnym

Ot, Polak potrafi. Kupowano laptopa bez systemu a potem pożyczano od kolegi
Recovery i system jak znalazł.

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098