Re: Nie wykrywa mi drukarki :(

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 09:12:28 MET

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
news:frrbp6$jbs$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Robilem na jednym, alr potem specjalnie kupilem drugi. USB 2.0 3m. I na
> tym nadal na tych dwoch nie wykrywa a na trzecim wykrywa
>
> Fantom

Mialem tak juz wiele razy, za dlugi kabel. HP 1020 i 1018 bardzo lubia kable
w standardzie 2.0 krotsze niz 2m. Z innymi dzialaja losowo (mam podlaczona
ejdna na 5 metrowym a inna zaczela dzialac dopiero na 1m)
Tez szukalem roznych przyczyn a skonczylem na kablu.

Napisz dla potomnych jaka byla przyczyna

slawekk