Re: [OE] Plik .dbx przekroczył 2 GB - jak uratować maile?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 15:47:02 MET

> Inna sprawa, że używanie OE to masochizm :) Jest tyle lep-
> szych klientów, choćby Thunderbird.

Moze i lepszy, ale przesiadka bywa w praktyce wielką
barierą, z tego powodu, że Thunderbird nie umie poprawnie
zaimportować dużych skrzynek z mailami (probowałem
nie raz i wcale nie mam na mysli wielkosci zbliżonych do 2 GB).

P.S.
A odkąd odkryłem gmaila i tam przekierowuję pocztę
z wszystkich moich kont, rola OE w moim życiu straciła
na znaczeniu ;-)

latet