Re: Do kiedy mozna kupowac XP?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 14:02:53 MET

W artykule <2008032312284600@grush.one.pl> Radosław Sokół napisał(a):

> Przekierowania folderów i profile obligatoryjne.

Profile obligatoryjne niestety (przynajmniej u mnie) całkowicie odpadają.
Użytkownicy muszą móc zapisywać zmiany w profilu.

Przekierowania folderów... już o tym myślałem, ale jakoś mam wątpliwości
czy będzie to dobre rozwiązanie. Jeśli nastąpi chwilowa przerwa w łączności
do serwera (np: restart po aktualizacjach), prawdopodobnie stacja kliencka
się wywali.
Czyli wówczas albo trzeba zmuszać userów do wylogowywania się (co nie zawsze
jest możliwe), albo postawić BDC i DFS.

Zaletą jest... zwiększenie szybkości logowania.

> Plus dobre
> oprogramowanie instalujące się w menu Start w sekcji maszyny,
> a nie użytkownika

Na to niestety nikt nie ma wpływu :)

> "prikaz" by wszystkie dane trzymać w Moich dokumentach.

Pulpit też można przekierować, dlatego nie jest to obowiązkowe (tak myślę).

Ale przyjrzę się dokładniej temu zagadnieniu.

Jacek