Re: głośnik w trayu

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 03:58:05 MET

Quoted:
Piotr Palusiński (perfekt_xl@invalid.wp.pl)
in news:fr0sn8$sud$1@atlantis.news.neostrada.pl

> Przeinstaluj sterowniki od karty muzycznej.

Zainstalowałem.
No i niestety nie pomogło. Dalej nie pamięta.
Sprawa jest o tyle nietypowa, że instalowałem system, kiedy nie było
fizycznie karty dźwiękowej. Później dodałem kartę, ale głośnika nie ma ani
przy driverach windowsowych, ani od producenta.

Może ktoś ma jakieś sugestie?

Pozdrawiam,
Marcin Sz.