Vista - Eksplorator Windows

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 22:31:56 MET

  Czy da się ten program (Eksplorator Windows w Vista) zmusić do tego aby
wszystkie foldery domyslnie wyświetlał tak jak ja sobie tego życzę czyli np.
szczegóły z datą modyfikacji i rozmiarem a nie próbował mnie uszczęśliwiać
swoją "inteligencją" ?

  Menu->Narzędzia->Opcje Folderów->Widok->Zastosuj do folderów nie pomaga
(chyba, że to wymaga dodatkowo restartu komputera lub reinstalacji Visty :)

  Gdy wejdę do folderu zawierającego obrazek lub film (.bmp, .mpg) oraz inne
istotne dane chce mi urządzać pokaz slajdów - wyświetla kolumny "Nazwa",
"Tagi" (??? co to kur?a jest), "Klasyfikacja" itp... Mam ręcznie zmieniać
wygląd (wybór kolumn) dla setek folderów!!!

--
marfi