Re: Vista SP1

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 20:55:23 MET

W artykule <fs3mi5$7dv$1@mx1.internetia.pl> macias napisał(a):

> zastosowanie jest ogolnorozwojowe, internet, gry, praca, filmy
> wydaje sie ze bez sensu jest kupowanie teraz visty bez sp1 i kazdorazowe (po
> reinstalce) dogrywanie go

Jeśli wykluczysz z tej listy gry, to polecam Vistę.
Na grach się zupełnie nie znam, ale podobno nie wszystkie na Viście
działają.

Natomiast co do SP i łatek, to zależy co to za sprzęt będzie (laptop)?
Jeśli tak, to przynajmniej mój HP po pierwszym uruchomieniu proponuje
wykonanie płytek recovery. I ucząc się na swoich błędach podpowiem,
że przy pierwszym pytaniu odpowiedz mu NIE*.
Zainstaluj wszystkie dostępne łatki z WU i dopiero utwórz płyty
recovery. Płyty po utworzeniu będą zawierały łatki na tenże dzień.

Niestety zestaw płyt można utworzyć tylko 1 raz :(

Jacek