Re: Vista SP1

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 18:44:47 MET

W artykule <fs3e78$gjk$1@mx1.internetia.pl> macias napisał(a):

> Ktos z panstwa sie orientuje kiedy w sprzedazy bedzie vista HP oem ze
> zintegrowanym SP1?

Po pierwsze pewnie interesuje Cię polska Vista. SP1 dla wersji polskiej
jeszcze nie ma.
Po drugie, niektóre sterowniki HP nie są kompatybilne z SP1. Dlatego
wydaje mi się, że jeszcze około miesiąca będziesz musiał poczekać.

> ps. jest sens z nowym kompem ladowac sie w xp?

Zależy jakie będzie zastosowane kompa. W zależności od tego zazwyczaj
polecam albo XP albo Vistę.
PS: dlaczego całkowicie wykluczyłeś Vistę bez SP?

Jacek