Re: swap - limit rozmiaru

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 01:40:34 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:fs1jk8$390$1@news.interia.pl...

> To ciekawe, u mnie wydziwiał nad każdym megabajtem powyżej 4096.
> Nie tweakowałeś za mocno systemu?

Poprzednio tak, a tym razem właśnie nie. Jedyne co, to MTU et consortes
ustawiłem na "turbo", a pozostałych nawet specjalnie nie ruszałem, tyle,
co chodzą mi autopoprawki.

> Tak się właśnie dzieje, jeśli ustawia się rozmiar z poziomu Rejestru.
> Ale co tu deliberować po nocy, MVP poświęcą rano jajka i wszystko nam
> wytłumaczą ;-)

No, ja mam nie tylko jajka do poświęcenia, ale i chlańsko u kumpla na
imprezce :)

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.