Re: eksperci chipa nie dali rady

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 21:52:45 MET

Michal Biek nabazgrał:
> Skrype:k log:
>
> Wiesz co z tego wynika? To co ostatnim razem ;-) bo:
> Ja mam toto odptaszone w IE7, a czytnik DVD otwarza płyty dvd-CHIPa bez
> takich problemów.

Ja tam się na cipach nie znam, bo płytę czipa ostatni raz widziałem ze 6 lat
temu.
A pewno niestety rozchodzi się to, że użyszkodnik jak zwykle nie potrafił
dokonać tak skomplikowanej czynności jaką jest przepisanie komunikatu i
musiał w zamian podać swoją błędną interpretację. Bo co to niby znaczy "czy
wyrażam zgodę na uruchamianie skryptów?" Pewno się rozchodziło o "wystąpił
błąd w skrypcie na tej stronie. wiersz:8888, Znak:666, Błąd: Oczekiwano
obiektu, kod:0, URL: file:///dupa, czy chcesz kontynuować uruchamianie
skryptów na tej stronie?"
No niechcący poniekąd przypadkiem masz rację: niepotrzebnie starałem się
wywróżyć co poeta miał na myśli zamiast go opierdolić za brak informacyji.