powracające ustawienia (vista)

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 21:11:26 MET

Mam laptopa z vistą home premium i taki problem zauważyłem.
W "menedżerze urządzeń" w części "Kontrolery uniwersalnej magistrali
systemowej" mam 7 urządzeń, które nazywają się "główny koncentrator USB".
Wcześniej dla każdego z tych urządzeń odptaszkowałem "zezwalaj komputerowi
na wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii" i przez długi
czas te ustawienia się utrzymywały.
Wczoraj zauważyłem że wszystkie urządzenia mają ustawione na "zezwalaj ...".
Ponownie wszystko odptaszkowałem a po restarcie niestety znowu jest na
"zezwalaj...".

Czemu tak się dzieje? Przywracanie systemu mam wyłączone a na stacjonarnym z
xp jak odhaczyłem te ustawienia to do dzisiaj są odhaczone.

Czy jakiś program typu TweakVI może to powodować?
Czy to jakis windows update powoduje?

--