winXP, FF po zmianie antywira

Autor: tomasz:) <antyspam.CUT._at_buziaczek.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 10:22:46 MET

witam,

zmieniłem antywira (koniec licencji) - z NOD32 na G DATA
InternetSecurity (pakiet z PCWK, za free:)

tyle, że FFnie działa tak jak powinien (IE7 też) - niektóre graficzne
elementy są blokowane (napis "banner" zamiast obrazka). na innym kompie
(z niedziałającym już NODem jest ok).

gorzej - bo nie działa serwis jemendo.com (muzyka alternatywna) - przy
sciąganiu powinno otworzyć się nowe okno, u mnie się nie otwiera...
nawet podczas rejestracji był problem - guziki (chyba flashowe) się nie
wyświeliły (zarejestruj:)

ustaawienia i FF i Gdata są chyba ok, ale całość nie działa grrr...

gdzie szukać?