Re: [Vista] Film MOV z pulpitu idzie a z Obrazów nie - pomocy

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 02:54:12 MET

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:frutlp$2jh0$1@news2.ipartners.pl...
> "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> wrote in message

> mov nie jest plikiem wykonywalnym, wiec ntfsowy permission execute
> jest mu obojetne.

Jesteś pewien? Bo moje próby świadczą jednak o czymś innym... Np. dałęm
zakaz wykonania obrazkowi JPG i nie mógł go otworzyć Irfan... A
skopiowany w inne miejsce otworzył się od razu...

> Grzegorz - zmien nazwe pliku na jednoliterowa a.mov i wtedy zobacz.

Z pewnością warto spróbować, o ile coś tego pliku po prostu nie trzyma.

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.