Re: swap - limit rozmiaru

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 23:40:52 MET

JoteR log:
> O tak, mam malutkiego tego... no... hmm... nie bójmy się tego słowa -
> SWAPA ;-)

Oj Ti Ti maluczki :-)
???? (nie boję się słowa) = RAMu, bo:
płytę gł. z obsługą do 8 GB RAM i 4 GB DDR2 mam :-)
Zatem ... przedłużenie ... jest jedynie następstwem optymalizacji i
wykorzystaniem posiadaneych możliwości.
Nie mam programu do obróbki filmów, więc nie mogę sprawdzic ile PC w tym
układzie dałby radę ...swapować :-)

> Na zamówienie, czy przypadkowo trafili w "target"? ;->

Oj ti ti JoteR-ku.
Użycie określenia 'ze spamu' jest IMHO nawet dla XL wystarczająco wymowne.
Spamu nie dostaje się na zamówienie czy w "target" ... no chyba, że ktoś
potrafi wcelować w @MB ;-)
Ale mnie to rypka, bo i tak rejestruję/widzę/kasuję to tylko na serwerze, a
nie na local :-)

--
MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform