Re: plik inf - zainstaluj

Autor: 1634Racine <1634RACINE_at_1634RACINE.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 22:45:05 MET

Piotr Palusiński w news:frqcs7$cji$1@nemesis.news.neostrada.pl
[........]
> http://windows.home.pl/alchemia/inf1.htm
> Przejdz na sam dol strony i pobierz instalator .inf

prosze Cie - przeczytaj _naprawde_ moj post,a zrozumiesz, ze nie odpowiadasz
w ogole na pytanie.
w dodatku piszesz ze mam cos wziac z sieci, o czym ja napisalem,ze mam.
w dodatku - sprawdzales dzialanie linkow na windows.online??
w dodatku - Piotrze, w postach prosze czytaj cos wiecej niz temat,zeby
szybciej i na wiecej dac odp....
jest jakas odpowiedz na _moje_pytanie_ ?
pozdr.