Re: programy niedzialaja..

Autor: - <zdrada966_at_BEZSPAMUo2.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 21:34:17 MET

> No to może dalej ... ściągnij i przeinstaluj DirectX 9.0c

bylo

> Wygląda mi to na siakiś fizyczny problem z kartą graficzną.
> Może spróbować też (wiem, wiem, może być problem, ale chce się pograć...)
> na innej - kompatybilnej z tymi grami :-)

jutro sprawdze z 9550..

Jedyny element jaki byl wymieniony to procesor z Athlon XP 2000 na Sempron
2800 (2008;)) - nie wiem czy to ma zwiazek ale problem pojawil sie krotko po
tym (badz w tej okolicy). Jednak tego nie wiaze, bo dlaczego? Gdyby procesor
robil bledy - to by wszedzie byly..
A poza tym mam doswiadczenie z "psujaca" aktualizacja; no i ciekawe ze
google pisza o tym samym problemie kolo roku 2005, ale nieznalazlem
odpowiedzi konkretnej na tego rozwiazanie..

Zainstalowanie systemu od nowa niepomoglo.