Re: Win Vista - jak zablokować dostęp do internetu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 12:43:32 MET

Dnia Wed, 19 Mar 2008 05:49:35 +0000 (UTC), ab napisał(a):

> Napisane przez "Michal Kawecki", dnia 18 mar 2008:

> Właśnie tego mi nie pozwolił system wykonać. Ale pomogły
> podpowiedzi, aby usunąć bramkę.

Prawa NTFS można edytować uruchamiając program do ich edycji
(eksplorator Windows, cmd.exe + cacls.exe) z podniesionymi
uprawnieniami, tj. poprzez opcję "Uruchom jako administrator" dostępną
spod prawokliku. Inaczej system nie pozwoli na żadne zmiany, gdyż
iexplore.exe traktowany jest jako plik systemowy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/