MS Outlook, office - Small Office - help

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 22:08:06 MET

Witam!
Przepraszam, ze tutaj ale myślę, że obecność speców od MS na tej
grupie pomoże mi znaleźć właściwe rozwiązanie.

Potrzebuję aby kilku użytkowników małego biura miało wspólny dostęp do
jednego pliku PST czyli poczty, kalendarza, kontaktów. Pomocna będzie
również taka dogodność aby w przypadku otworzenia wiadomości i jej
przetwarzania pozostałe osoby widziały, że jest w trakcie
przetwarzania i mogły zająć się pozostałymi, a nie 3 np piszą RE na
tego samego maila. Dodatkowo będę chciał to ożenić z wielofunkcyjną
drukarką, która umożliwia dystrybucję faksów do skrzynek pocztowych.
Od czego zacząć aby na starcie uzyskać wspólne PST o dalej
rozbudowywać ten system o dostęp zdalny VPN etc. Dodam że na razie nie
mam czasu zrobić i postawić żadnego serwera, a zakup SBS teraz
odpada. Mam wolne 2000 które moge na serwer jak już wykorzystać ale
tymczasem chciałbym to zrobić w oparciu o udostępnianie plików czy
współdzielenie zasobów.