Re: plyta instalacyjna z Vista

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 10:28:08 MET

Dnia Tue, 18 Mar 2008 09:57:35 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w wiadomości <fro05v$qrc$1@polsl.pl>
napisał(a):

>Nie wiem jak z legalnością z prawnego punktu widzenia, nato-
>miast z technicznego jest to prawda: podczas instalacji nie
>musisz podawać klucza i możesz wybrać dowolną edycję. Oczy-
>wiście system będzie działał tylko kilkanaście dni.

Wystarczy jak popracuje nawet i jeden dzień :) zanim zacznie się
domagać klucza licencyjnego i aktywacji (jeśli dobrze pamiętam to jest
na to 30 dni, z możliwością przedłużenia tego okresu do 120 - tyle
przynajmniej wyczytałem na www). Pytam o instalację z płyty a nie z
jakiejś instalki z internetu, bo te w większości wypadków są już
pocrackowane, a takiej wersji nie chcę - raz że na 100% nielegalna a
dwa, że gdyby Vista się sprawdziła, to nie musiałbym instalować jej
jeszcze raz, bo zostałaby aktywowana z pomocą zakupionego klucza
licencyjnego.

Chcę sprawdzić, czy posiadany przeze mnie sprzęt (i oprogramowanie)
będzie obsługiwany przez 64bitową Vistę. Komputer był niby sprawdzany
przy pomocy programu ściągniętego z witryny MS i wyszło, że sprzęt
jest kompatybilny (i niby do wszystkiego są sterowniki 64bitowe dla
Visty) ale najlepiej wszystko sprawdzić na żywo przed zakupem. No i
jeszcze kwestia oprogramowania - pracuję głównie ze słownikami a mam w
pamięci problemy jakie sprawiło mi przejście z win98se na xp sp2
(niektóre programy odmówiły poprawnej współpracy z tym drugim
systemem).

>Jeżeli chodzi Ci o edycje, to tak (bo wersje 32/64-bitowe są
>na osobnych płytach już).

Właśnie o taką informację mi chodziło - dzięki.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>