Re: Zmiana tapety w windows?

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pûbliçënëmy.pl>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 00:37:51 MET

Michal Biek nabazgrał:
> Piotr Palusiński log:
> [...]
>
> :-) Pewnie, ze nie ...
> ale <Skrype:k> chciał Benka (i chyba mnie) uszczęśliwić ;-)
> Więc mu trochę pozwoliłem.

Ależ jest potrzebna do szczęścia ta informacja, gdyż na OEMowych komputerach
na ekranie logowania ustawiona jest obleśna reklama HP czy Fujitsu bądź
innego szmelcu i do szczęścia trza wiedzieć jak ustawić <brak> bądź
idylla.bmp. Komputer wpięty w domenę i tym samym pozbawiony ekranu
powitalnego, czyli majÄ…cy ekran logowania z tapetÄ… z default, to nie jest
żadna niestandardowa konfiguracja. Na ekranie logowania tapeta występuje,
więc po co uparcie kłamiesz że jej nie ma tudzież nie odróżniasz ekranu
logowania (logonscreen) od ekranu Å‚adowania systemu (bootscreen)?