Re: Zmiana tapety w windows?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 20:00:22 MET

Skrype:k blebleble:
[...]
> Jakkolwiek byś sobie tego w swoim chorym umyśle nie nazwał, na
> ekraniem/pod ekranem/pośród ekranu/wzdłuż czy na wskroś ekranu logowania
> występuje tapeta zdefiniowana w onegdaj podanym kluczu rejestru.

Tapeciarz :---------------D
Użytkownik, który pyta o 'tapetę' ... w XP/Vista IMHO nie wie, że
standardowo nie występuje ona jako tradycyjna tapeta.
Zatem przyjęcie założenia, że myśli/chodzi mu o logonscreen (w którym tapeta
jako zdefinowana w Rejestrze nie występuje) jest 100x zdrowsze niż
Skrype:kowe udowadnianie, że PC/XP w innym ustawieniu (Welcome screen off)
może mieć/ma tapetę. Jak widzisz nikt tego nie kwestionuje, nawet nie
próbuje. A Piotr P. skofundowany (tak jak ja) zaproponował nawet Grzegorzowi
N. przepitkÄ™ :-)
Wielce prawodpodobne, że Benek po prostu uprościł trywialny (dla XP/Vista)
problem nie zdając sobie pewnie z tego sprawy ... no i wyszła d.pa, a ja
dodam wielka... i zobaczyłem nawet czyja!;-)
I to by było na tyle!

--
http://www.youtube.com/watch?v=4Eueyv1DB30&feature=related&session=HGP7Wk1Qt_d8EIdo97lkiNmhyg3oWkS4p7arF98H5-GXdZmupFkJ0UT6q5umwLIVLwebnJ2mTBsxru3xTNYsiHKXu4wSAk91FPZQYwBq0muG414ZJbxtPQlSbB7ZFgu7STu9YuPEwb2jN70IQofCJ_r9nbtlUQqPqiv6bf54ts5iqQDi5tZbe1sbQlnlzkJQ4KFOo1QVZAf3xly7zTvTRNiv86av_v1Qv3oDJVEBw-xC1cSHE440qrnyrl4BRaDBBEAx_oUkxe3SorjdJY8a6YLES7YtRf8iROcN7R8XbgCIYMTCDW2-TOUmhrvzvhJMMaW2pv8KqReIOINMvug5Tg==