Vista Home Premium - gdzie się podziało 20GB?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 13:19:11 MET

Witam.

Laptopik HP przywieziony ze stanów, na pokładzie Vista Home Premium En -
swoją drogą zastanawiam się czy się da zainstalować wersję PL z tym samym
kluczem ewentualnie z pomocą infolinii MS.
Ok, Jest dystk 160GB, partycja HP Recovery 8,8GB i reszta 147GB na system.
Chcę podzielić dysk na dwoje, znalazłem w Disk Management opcję Shrink
Volume którą zdaje się można dzielić dysk.
Ok. before shrink 143GB, available shrink space 42GB, wpisać więcej nie
mogę... nie rozumiem o co mu biega.
A najciekawsze jest to że sama Vista z tym co dało HP pożarła 40GB dysku...
no więc szukam na co.
Zainstalowałem TotalCommandera, właczyłem pokazywanie ukrytych plików i tak
sobie sumuje katalogi:
dysk C 105 907 168k z 147 452 568k wolne -> czyli 42MB na pliki ale....
zaznaczyłem wszystkie i mam 23 549 808k z 23 549 808k

Co jest grane? pliki hiberfil i pagefile widzę więc to nie to.

Pozdrawiam.

--
Irokez