Re: WinXP - jak wlaczyc DMA

Autor: RG <rafal9991WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 22:49:41 MET

> Po prostu odinstaluj kanały IDE w menedżerze urządzeń i restart.
>
> --
> Pozdrowienia
> # Wrobel

dzieki za odpowiedz,
samo usuniecie i restart nie pomogl, musialem jeszcze zainstalowac:
VIA_4in1_443v

podstawowy kanal dostal ultra dma tryb 5 i ultra dma tryb 4
a pomocniczy kanal dosstal Multi-Word DMA tryb2 i Multi-Word DMA tryb2
wiec pomoglo,
a teraz mam pytanie:
co to jest ten Multi-Word DMA tryb2? - jakies inne sterowniki?
RG