Re: Zmiana tapety w windows?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 10:47:28 MET

Skrypek log:
[...]
> Babka o niebie, dziadek o chlebie. Weź się jeden z drugim zdecyduj czy
> mówicie o Ekranie powitalnym "zapraszamy" z logonui.exe czy o klasycznym
> ekranie logowania z tapetÄ… z .default.

Ahh, biedny Skryp(e:)ku!
Benek napisał: "Jak zmienić tapetę która jest widoczna pod oknem logowania
do systemu....?"
W XP i Vista pod okienkiem logowania do systemu nie ma 'tapety' ani z
.default, ani z innego profilu.
Jest wygląd-tło-warstwa-podkład-obrazek stworzony z pliku(ów) graficznych
niesterowalnych przez Rejestr.

P.S.
Jeżeli trudno coś zrozumieć co tu i tam piszą to może lepiej poczekać do
chwili, aż będzie "z górki" albo zadać *konstruktywne* pytanie uzupełniające
otwierającemu wątek ewent. przedpiścom albo postawić własną tezę-twierdzenie
w sprawie :-). Na komentarze mile patrzę byleby nie miały charakteru T albo
XL i nie sugerowały, że jestem 'but' ;-)
BTW swoje 3 grosze przekaż na konto Orkiestry Świątecznej albo insze...

--
Ab ovo usque ad mala
=