Re: Zmiana tapety w windows?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 23:30:26 MET

In news:frhhdt$2v20$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> To jest tapeta ekranu logowania, sprawdzałem u siebie.

Nie, tapeta ukazuje się po zalogowaniu do systemu i plik jej jest generalnie
w Twoim profilu lub %windir%
Zobacz dokładnie, gdzie jest ulokowana
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\General
Wallpaper= odczytaj scieżke
BackupWallpaper= odczytaj scieżke
ConvertedWallpaper= odczytaj scieżke