Re: Zmiana tapety w windows?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 18:07:14 MET

In news:8gsnt3lj2k5t9a29kc6hurd9rnj5bm0nf6@4ax.com,
*Benek* <benetto@[usunto]gazeta.pl> typed:
> Witam.
>
> Jak zmienić tapetę która jest widoczna pod oknem logowania do systemu
> /gdzie należy szukać plików graficznych reprezentujących tę tapety?/.
> Interesuje mnie informacja dla systemu windows 98, windows 2000 i
> windows XP oraz widows vista.

Windows 98 - plik logo.sys - umieść go w głownym katalogu C:\
WinXP - plik C:\Windows\System32\logonui.exe
Vista - C:\Windows\System32\imageres.dll
Jeśli chcesz to zmienic to zmodyfikuj plik np. za pomocą programu reshacker,
restorator są na http://windows.home.pl , sposób przeróbki opisywałem wiele
razy - poszukaj w archiwum.