Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 23:35:58 MET

"Sanctum Officium" napisał:

> Wiedziałem o tym wcześniej. Widać tu raczej celową politykę Autodesku.
> Pod Vistą nie działają wszystkie wersje AutoCAD-a starsze niż rok czy 2
> lata.

Ba, Ty się "naciąłeś" na AutoCAD-a, ktoś inny (mniej wyrozumiały) na coś
innego, trzeciemu gra się nie odpali - i fama idzie w @świat, jaka ta Vista
paskudna ;-) A "ciemny lud" to kupi - powodowany jak zwykle obawą przed
nowym i - o zgrozo - nieuchronnym. Zwłaszcza, że to od Microsoftu, a to
wszak siedlisko zła wszelakiego. BTW: czy podobne emocje towarzyszą również
nowym wcieleniom Linucha? Przypuszczam, że wątpię.

JoteR