Re: Teorie o Windowsach Home i Professional

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 21:41:00 MET

Tego oto dnia 2008-03-14 12:57, Niejaki/a Zz bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> IGNORANTA ?? Ten pan wisi teraz w Saturnie na srodku tablicy
> "najlepsi sprzedawcy"... Brak wiedzy nie zwalnia z ponoszenia winy
> za jej skutki, to koleznaka jest ignorantka, trafila niestety
> na profesjonalnego sprzewdawce...

Owa kolezanka nie jest ignorantka, jest klientka i wbrew temu co Ci sie
wydaje nie ma obowiazku aby znala sie na wszystkim. W tym wypadku na
wersjach produktow M$. Moze za to pytac sprzedawce a ten winien jej
udzielic odpowiedzi zgodnej a prawda. W tym wypadku wprowadzil ja w blad
i nie wazne czy wynikalo to z jego ignorancji czy arogancji. Naciagnal
klientke na nieuzasadnione koszty podajac nieprawdziwe informacje a na
to zdaje sie jest nawet jakis paragraf.
Reasumujac to nie byl profesjonalny sprzedawca ale po prostu oszust.

BTW Jakby sobie dograla OO do tego co miala to by byla podwojnie
szczesliwa - raz ze miala by to co jej potrzebne, dwa z uwagi na koszty.
Ja bym staral sie zwrocic Saturnowi ten caly zakup.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --