Re: Teorie o Windowsach Home i Professional

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 15:37:31 MET

Użytkownik "kajus44" <kajus44usunto@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1tms3b6q7nyoq$.1tvaj887gbtgw.dlg@40tude.net...

> Aha, dziękuję, źle musiałem zrozumieć Piotra, ten kawałek o sprawdzeniu.

Ten kawałek się odnosił do tego, że ta 'koleżanka' kupiła wersję
Vistę Business - zupełnie niepotrzebnie bo przecież już miała
Home Basic. kupiła dlatego, że 'sprzedawca' oznajmił, iż Home
Basic nie nadaje się / nie można używać w firmie. Gdyby więc
sprawdziła, czy to co mówi 'sprzedawca' jest prawdą, wiedziałaby
że po prostu kłamie i celowo wprowadza ją w błąd....

Piciu