Re: Teorie o Windowsach Home i Professional

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 09:21:50 MET

jasio pisze:

> Dziś usłyszałem ciekawą wypowiedź, że "Windows XP Home" nie jest
> przeznaczony dla firm a te uzywając takiego softu nie uzyskają wsparcia
> od M$.

Witam,
moja koleżanka usłyszała wczoraj ciekawą teorię na temat Windows Vista
Home. Kupiła w USA notebooka z Windows Vista Home Basic, nie miała na
nim Office więc wybrała się do Saturna na zakupy. W sklepie pan
"sprzedawca" oznajmił jej, że skoro komputer ma być używany w firmie to
zgodnie z licencją musi zakupić Vistę Business a oni mają taka super
promocję, że do Visty dodają Office. Wróciła do domu próbowała
zainstalować system sama nie dała rady więc poprosiła mnie o pomoc.
Reasumując kupiła Vistę Business i dostała za darmo płytkę z wersją
instalacyjną Office 2007 do której musi dokupić klucz licencyjny.

pozdrawiam
Tomasz