Re: Vista Home Premium - indeks wydajności - brak możliwości sprawdzenia

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 20:32:00 MET

In news:frav8e$i8g$1@inews.gazeta.pl,
*olo* <olo69maupapocztafm@nospam.com> typed:
> Witam
>
> Nabyłem pare tygodni temu laptopa ASUS z serii F3Sv. Zaopatrzonego w
> Vistę Home Premium. Będąc u jednego znajomego, który niedawno kupil
> sobie kompa do gier chciałem porównać wydajnosc swojego laptopa w
> porownaniu do jego potwora. No i dziwna sprawa. Otwieram:
>
> Panel sterowania -> system
>
> Mam cos takiego:
> Klasyfikacja: Indeks wydajnosci systemu Windows: nieklasyfikowane
>
> Ten napis jest klikalny, klikam wiec. Otwiera sie nowe okno z trescia:
>
> Klasyfikuj i popraw wydajnosc komputera
> [...]

Vista informacje o wynikach przechowuje w pliku XML umiejscowionym w
katalogu C:\windows\Performance\WinSAT\DataStore
Mogło dojśc do do uszkodzenia pliku i deaktywacji apletu Wydajność systemu
Windows.
Przywróc oiryginalny plik do tej lokalizacji lub pobmień go na inny zinna
data - jest tam ich kilka.