Re: Teorie o Windowsach Home i Professional

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 12:22:13 MET

Dnia Thu, 13 Mar 2008 11:43:22 +0100, jasio napisał(a):

> Dziś usłyszałem ciekawą wypowiedź, że "Windows XP Home" nie jest
> przeznaczony dla firm a te uzywając takiego softu nie uzyskają wsparcia
> od M$.

Co to jest wsparcie od MS? Że niby do Prof będzie dłużej wspierany
poprawkami niz HE? Czy może na Prof Microsoft będzie dodawał darmowy
program do fakturowania i rozliczania się ze skarbówką?

> W moim przekonaniu używanie W XP Home w firmie niczym nie grozi pod
> warunkiem, ze nie korzysta sie z jakiś wyszukanych usług sieciowych. I
> nie widze sensu "przeplacania" za Prof, jesli korzysta się tylko z
> samego systemu.
>
> A co wy o tym sadzicie?

Można nawet korzystać z win95 albo gołego DOSa jeśli nic więcej nie jest
wymagane w firmie. A ta wypowiedź którą słyszałeś wg mnie nie jest
"ciekawa", chyba, że to eufemizm od "głupia". IMO oczywiście.