DVD widziane jako CD?

Autor: Jary <jarygo_at_gmail.com>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 00:38:16 MET

Witam serdecznie!

Mam taki problem dziwaczny. W Eksploratorze durnowatym napęd DVD
(nagrywarka) widziany jest jako stacja CD. Ale jeśli wysunę tackę to
wtedy zmienia poglądy i jest już stacja DVD-RAM. Wówczas w kontekście
są opcje do nagrywania. Ale teraz zamykam napęd i znów mam CD. Znikają
opcje nagrywania! Gdzieś jakoś zaskoczył mi kreator wypalania ale
dureń wcielony twierdzi że płyta (DVD) nie jest prawidłowa.
Odpalam drugą instalację XP (inna partycja). Tutaj to samo!? Tylko, że
pod tą instalacją mam NTI, który bez problemu płytkę wypalił. Zrobiłem
myk z wykopaniem sprzętu w awaryjnym i bzdyk to pomogło. Tak więc czy
jest jakiś bat na te wygłupy???

P.S.: Dodam, że napęd ostatnio działał bezproblemowo?

Sława!
Jary